HumidorDiscount a crescut în mod constant de la înființarea sa în 1999, de la începuturile sale umile în garajul părinților și în pivniță, până la poziția sa de astăzi, adică vânzător de accesorii de trabucuri care operează online, recunoscut la nivel internațional, având clienți din peste 140 de țări.
Obsesiile noastre
În toți acești ani, ne-am străduit să învățăm tot ce trebuie știut despre această nișă, așa că am devenit pasionați de domeniul păstrării și al accesoriilor pentru trabucuri, aproape până la obsesie. Ghidul nostru despre humidoare a devenit referința standard în domeniu, cu traduceri în peste 30 de limbi. La prima vedere, un humidor poate fi la fel de bun ca oricare altul. Dar când te oprești să privești mai atent, există diferențe enorme atât în ceea ce privește sistemele de umidificare, cât și realizarea humidorului, care pot avea un impact real asupra stării și gustului trabucurilor. Suntem obsedați de identificarea celor mai bune produse, de idei inovative, care duc la obținerea de performanțe superioare, și care oferă o valoare reală pentru banii cheltuiți. Este mult prea ușor să te lași orbit de nume de marcă de lux, dar peste 10000 de recenzii ale produselor, scrise de clienții noștri, simplifică alegerea unui humidor.
Tindem spre excelență prin:
- Oferirea celei mai bune calități
- Logistică
- Serviciul pentru clienți
Le oferim clienților noștri cea mai bună calitate. Ne dorim ca fiecare vizitator al magazinului online HumidorDiscount să fie sigur că obține cel mai mic preț posibil. Pentru fiecare tranzacție pe HumidorDiscount se aplicăgaranția celui mai scăzut preț . În plus, oferim condiții de expediere foarte favorabile; peste 90% din toate comenzile din magazinul nostru se califică pentru transport gratuit (a se vedea secțiunea costuri de livrare ).
Logistică: Clienții noștri doresc să primească comenzile după o perioadă scurtă de așteptare. Multe dintre comenzile plasate în magazinul nostru sunt cumpărate ca daruri, astfel încât cumpărătorul trebuie să fie sigur că produsul va sosi la timp. Deoarece servim clienți din întreaga lume, acest lucru reprezintă o provocare din punct de vedere logistic, cu atât mai mult cu cât ne angajăm să oferim costuri de livrare foarte avantajoase. Pentru a rezolva acest lucru, am venit cu o soluție logistică, prin care produsele noastre sunt stocate pe trei continente, în depozite din Germania, SUA, Japonia, Franța, Italia, Regatul Unit și Spania. Acest lucru asigură că majoritatea clienților din Europa și America de Nord își primesc comenzile în termen de 48de ore. Dacă un produs nu este în stoc în depozitul cel mai apropiat de client, îl vom expedia din altă parte, prin intermediul serviciului UPS la nivel mondial, fără costuri suplimentare pentru client. La expediere, fiecare cumpărător primește o notificare prin e-mail, incluzând un cod de urmărire, care face posibilă determinarea locației exacte a fiecărui pachet în orice moment, de la plecare până la livrare.
Serviciul pentru clienți: Știm că un departament de Serviciu pentru clienți prietenos și informat este esențial pentru o experiență pozitivă de cumpărare. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la oricare dintre produsele noastre, nu ezitați să contactați unul dintre consultanții noștri, care va fi bucuros să vă ajute. Dacă aveți sugestii de îmbunătățire, vrem să le auzim. Anunțați-ne și ajutați-ne astfel în scopul nostru de a îmbunătăți în permanență experiența clienților. Ca parte a dedicării noastre în excelența în domeniul serviciilor pentru clienți, oferim o politică de returnare de 100 de zile.
Tindem spre excelență prin:
- Oferirea celei mai bune calități
- Logistică
- Serviciul pentru clienți
Le oferim clienților noștri cea mai bună calitate. Ne dorim ca fiecare vizitator al magazinului online HumidorDiscount să fie sigur că obține cel mai mic preț posibil. Pentru fiecare tranzacție pe HumidorDiscount se aplică
Logistică: Clienții noștri doresc să primească comenzile după o perioadă scurtă de așteptare. Multe dintre comenzile plasate în magazinul nostru sunt cumpărate ca daruri, astfel încât cumpărătorul trebuie să fie sigur că produsul va sosi la timp. Deoarece servim clienți din întreaga lume, acest lucru reprezintă o provocare din punct de vedere logistic, cu atât mai mult cu cât ne angajăm să oferim costuri de livrare foarte avantajoase. Pentru a rezolva acest lucru, am venit cu o soluție logistică, prin care produsele noastre sunt stocate pe trei continente, în depozite din Germania, SUA, Japonia, Franța, Italia, Regatul Unit și Spania. Acest lucru asigură că majoritatea clienților din Europa și America de Nord își primesc comenzile în termen de 48de ore. Dacă un produs nu este în stoc în depozitul cel mai apropiat de client, îl vom expedia din altă parte, prin intermediul serviciului UPS la nivel mondial, fără costuri suplimentare pentru client. La expediere, fiecare cumpărător primește o notificare prin e-mail, incluzând un cod de urmărire, care face posibilă determinarea locației exacte a fiecărui pachet în orice moment, de la plecare până la livrare.
Serviciul pentru clienți: Știm că un departament de Serviciu pentru clienți prietenos și informat este esențial pentru o experiență pozitivă de cumpărare. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la oricare dintre produsele noastre, nu ezitați să contactați unul dintre consultanții noștri, care va fi bucuros să vă ajute. Dacă aveți sugestii de îmbunătățire, vrem să le auzim. Anunțați-ne și ajutați-ne astfel în scopul nostru de a îmbunătăți în permanență experiența clienților. Ca parte a dedicării noastre în excelența în domeniul serviciilor pentru clienți, oferim o politică de returnare de 100 de zile.
Date și cifre
Anul înființării: 1999
Fondatori: Felix Spohn, Dr. oec. Daniel Spohn
Director: Felix Spohn
Clienți din peste 140 de țări din întreaga lume
Total produse vândute: > 500.000
Numărul de recenzii ale humidorarelor noastre de top: > 1.000 (cu o evaluare medie de 4,5 din 5 stele)
Clienții au evaluat serviciul nostru: 4,7 din 5 stele
Vizitatori anuali pe site: > 1.000.000
HumidorDiscount este operat de Gebr. Spohn GmbH
Fondatori: Felix Spohn, Dr. oec. Daniel Spohn
Director: Felix Spohn
Clienți din peste 140 de țări din întreaga lume
Total produse vândute: > 500.000
Numărul de recenzii ale humidorarelor noastre de top: > 1.000 (cu o evaluare medie de 4,5 din 5 stele)
Clienții au evaluat serviciul nostru: 4,7 din 5 stele
Vizitatori anuali pe site: > 1.000.000
HumidorDiscount este operat de Gebr. Spohn GmbH
1999
- Înființarea și vânzările directe de la domiciliul părinților. Compania a început în pivniță, apoi s-a extins în garaj și mansardă.
- Lansarea magazinului online în limba germană și engleză. Deja cu livrare gratuită și garanția celui mai bun preț. În 1999, HumidorDiscount a fost unul dintre primele magazine online din întreaga lume, specializat în accesorii pentru trabucuri.
- Lansarea magazinului online în limba germană și engleză. Deja cu livrare gratuită și garanția celui mai bun preț. În 1999, HumidorDiscount a fost unul dintre primele magazine online din întreaga lume, specializat în accesorii pentru trabucuri.
2000
- Mutarea într-un vechi buncăr din al doilea război mondial, împărțit cu o altă companie, care vinde sicrie către clienții Goth.
- Proiectarea unei linii proprii de humidoare
- Proiectarea unei linii proprii de humidoare
2003
- Mutarea îtr-un depozit modern/facilități de birou (în sfârșit!!)
2005
- Extindere internațională: Franța și Italia
- Achiziționarea celui mai popular site german de trabucuri din acel moment.
2006
- Extindere internațională: Spania, Suedia, Olanda, Rusia, Japonia
2007
- Deschiderea magazinului de vânzare cu amănuntul
2013
- Deschiderea unui magazin modern de vânzare cu amănuntul, cu un humidor imens
2014
- Lansarea unui nou magazin online pentru accesorii și cadouri pentru bărbați în sectorul de lux
2015
- Lansarea propriului brand de rom maturat premium
2016
- Primirea premiului Habanos Specialist of the Year.
În imagine, Felix Spohn primește premiul dorit de la Heinrich Villiger, președintele Villiger & Söhne AG, "unul dintre cei mai formidabili jucători din industria trabucurilor", potrivit unei reviste de specialitate.
- Lansarea site-ului Perfectsmoke pentru fumătorii de pipă
- Găzduirea și organizarea primului "Big Smoke" din Köln, una dintre cele mai mari întâlniri pentru fumătorii de trabucuri din Europa. În ultimii ani, la evenimentul nostru au participat actorii importanți din industria de trabucuri: J.C. Newman Family, Antonio Gomez (La FLor Dominicana), Jonathan Drew (Drew Estate), Néstor Andrés, Gustavo, José Luis Plasencia (Plasencia), Juan Lopez (Gurkha), Kaizad Hansotia (Gurkha), Glenn Case (Kristoff Cigars), Bradley Rubin (Alec Bradley), George Sosa & Ralph Montero (Alec Bradley), Robert Caldwell (Caldwell Cigars), Jeremy Casdagli (Bespoke Cigars), Omar de Fries (Fratello Cigars), Jorge & Orlando Padrón (Padrón Cigars), Rocky Patel, Hamlet Paredes (Rocky), Juan Ignacio Martínez (Joya de Nicaragua), Pete Johnson (Tatuaje), Jaime & Janny Garcia (My father Cigars), Jan Vistisen
(Royal Danish Cigar), Christian Eiroa (Eiroa Cigars, Camacho), Sam Reuter (Davidoff), Didier Houvenaghel (Nicarao, La Ley, Pitbull), Abdel Yousuf 'AJ' Fernandez (AJ Fernandez), Raymondo Bernasconi (Gilbert De Montsalvat)
Imagine de la Big Smoke Köln cu Paul Segal, Kolja Kukuk, Felix Spohn și Rocky Patel
2017
- Extinderea magazinului online în 22 de limbi
- Deschiderea Cigar Lounge
2018
- Humidorul Cassaforte antic lucrat manual 70.000 €
- Lansarea unei linii proprii de trabucuri maturate premium
- Lansarea unei linii proprii de trabucuri maturate premium
2021
- Felix Spohn și echipa au primit premiul Davidoff Golden Band Award 2021 de la Oettinger Davidoff AG, care recunoaște retailerii Davidoff cu cele mai bune performanțe la nivel mondial.
O parte din profiturile noastre anuale este direcționată către cele mai eficiente organizații caritabile din întreaga lume.
Donațiile noastre sunt ghidate de cercetările independente ale evaluatorilor de organizații caritabile GiveWell și Animal Charity Evaluators și de recomandările lor actualizate anual ale celor mai eficiente organizații caritabile . O donație de 5 000 $ către organizațiile caritabile cele mai bine cotate poate preveni moartea unui copil din cauza malariei și 300 de infecții non-fatale cu malarie.
Noi am sprijinit următoarele organizații caritabile:
Fundația Albert Schweitzer
Organizație caritabilă bine cotată de către Animal Charity Evaluators
Campanie pentru îmbunătățirea standardelor de bunăstare a animalelor de fermă.