Condițiile de achiziție oneste sunt parte din modul în care înțelegem noi serviciile extraordinare oferite clienților noștri. Oferim clienților noștri avantaje precum garanția unui preț mic. Nu există costuri ascunse. Suntem convinși că valoarea extraordinară a produselor noastre te va convinge și pe tine.
Prețuri
Aviz de defecte
Din cauza condițiilor de asigurare ale expeditorului, cumpărătorul trebuie să examineze comanda la primire. Orice daună vizibilă a pachetului trebuie confirmată în scris direct la livrare, de către curier sau poștaș. În cazul daunelor de livrare fără daune vizibile ale pachetului, trebuie să ne informezi în termen de 2 zile de la primirea pachetului.
Plată
Clientul poate alege în conformitate cu preferințele sale, dintre următoarele modalități de plată: card de credit sau card de debit. La cerere, este posibil să plătești și prin transfer bancar. Pentru țările din UE, există și opțiunea de a plăti la primirea pachetului. Taxele extra pentru această opțiune sunt de 7.50€ în Germania și 14€ în restul țărilor UE. Prețul de vânzare trebuie în general plătit doar în ziua trimiterii comenzii, și poate fi modificat de client doar în această dată. În cazul opțiunii plată la primire, plata trebuie efectuată în momentul livrării. În cazul plății cu card de credit, furnizorul poate să blocheze suma aferentă comenzii pe card, însă plata propriu-zisă va fi făcută doar în ziua livrării.
Comanda ta este o ofertă pentru noi pentru a cumpăra bunurile de pe siteul nostru. Vom confirma primirea comenzii prin trimiterea unui email generat automat, care confirmă plasarea comenzii. Aceasta e doar o confirmare a faptului că am primit comanda ta, și nu un contract care să ne oblige la ceva pe niciunul din nou, cu excepția și până în momentul în care acceptăm comanda și trimitem confirmarea sau livrăm bunurile.
Contractul poate fi realizat în engleză, germană, franceză, italiană, spaniolă, olandeză, suedeză, rusă și japoneză.
Toate produsele rămân proprietatea noastră până când a fost plătită integral toată suma aferentă comenzii.
100-zile garanția banilor înapoi
Clientul are dreptul de a returna produsele cumpărate în termen de 100 zile. Dacă un articol furnizat, pentru orice motiv, nu corespunde așteptărilor clientului, îi vom returna banii la primirea înapoi a produsului în starea inițială și în pachetul original. Aceasta nu este o cerință obligatorie pentru a-ți executa dreptul de a anula. Nu este necesar să ne oferi motive pentru returnarea unui produs. După primirea produsului returnat, prețul de achiziție este returnat clientului imediat. Te rugăm să reții că produsele personalizate nu pot fi returnate.
----------------------------
----------------------------
Dreptul de a anula
Ai dreptul de a anula achiziționarea unui bun, fără a fi nevoie să ne oferi un motiv, în orice moment din perioada de „răcire” de 100 de zile, începând cu a doua zi după primirea produselor. Trebuie să ne sesizezi anularea comenzii în scris, sau printr-un alt mod durabil, la adresa noastră de contact.
Consecințele anulării
Dacă ești în posesia produselor, ești obligat să le păstrezi și să ai grijă rezonabilă de ele.
Trebuie să ne trimiți înapoi bunurile la adresa noastră de contact cât mai curând posibil, odată ce ai anulat contractul.
Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă care să nu depășească costurile noastre directe de recuperare a mărfurilor, în cazul în care nu returnezi produsele, sau le returnezi pe cheltuiala noastră. În cazul unui retur, vom rambursa nu numai prețul produsului, ci și orice costuri de transport la adresa clientului. Cheltuiala pentru transportul retur la depozitul nostru este responsabilitatea clientului.
După ce ne-ai notificat că dorești să anulezi contractul, orice sumă debitată în contul nostru va fi rambursață cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de 100 zile de la anulare.
Nu vei avea nici un drept de a anula o achiziție pentru livrarea de bunuri efectuate conform specificațiilor tale sau personalizate în mod clar sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid.
----------------------------
----------------------------
Garanția noastră de
Garanția prețului scăzut
Garantăm că pentru toate produsele oferite clientul plătește cel mai mic preț. Dacă un client găsește același produs în termen de 3 luni de la cumpărare, în alt loc, la un preț mai ieftin, îi vom returna diferența față de prețul de achiziție.
Intimitate
Datele comenzii și datele clientului sunt stocate. Detaliile contractului de comandă îți vor fi trimise pe email. Poți salva condițiile de utilizare pe pagina aceasta. Pentru detalii despre confidențialitate, te rugăm să verifici pagina noastră separată pentru politica de confidențialitate.
Anulare
Ne rezervăm dreptul să ne retragem din contractul de comandă în cazul erorilor de calcul, scris sau printare.
Transport special de cabinete
Casetele sunt trimise de către un expeditor (fără margine).
Detaliile companiei
Tel: 40 (31) 2215707
Oficiul central internațional:
Humidor Discount
Gebr. Spohn GmbH
Moltkestraße 123 C
50674 Köln
Germania