Despre garanția noastră de rambursare de 100 de zile
Dacă nu sunteți absolut mulțumit de achiziția făcută, ne puteți trimite produsul neutilizat înapoi în termen de 100 de zile de la livrare. În mod frecvent, clienții comandă produsele ca daruri; cu angajamentul nostru față de excelența în servicii pentru clienți, acum știți că nu există nicio grabă pentru returnare, în caz că există o problemă cu vreun obiect.
Ce se întâmplă dacă obiectul meu este deteriorat?
Trimiteți o scurtă descriere a defectului și numărul comenzii (dacă îl aveți la îndemână) către serviciul nostru pentru clienți. În cazul în care un produs ajunge deteriorat, este întotdeauna util dacă puteți trimite și o imagine a defectului, ori de câte ori este posibil. Acest lucru ne permite să evaluăm mai bine dacă problema a putut apărea în timpul transportului.
Cum se returnează un produs?
Contactați serviciul nostru pentru clienți și indicați care este produsul pe care doriți să-l returnați, precum și motivul.
Vom trimite apoi o etichetă de transport pentru retur și vă vom furniza detalii de contact ale serviciului de livrare, pentru a aranja o zi și o oră care vă sunt convenabile pentru preluare.
Reîmpachetați produsul în siguranță și atașați eticheta de retur pe cutie. Asigurați-vă că mai întâi îndepărtați sau acoperiți codul de bare al expedierii originale.
La preluare, trebuie să primiți o confirmare de retur. Păstrați-o ca dovadă a expedierii de returnare.
În cazuri excepționale, serviciul de coletărie poate să nu ofere posibilitatea de preluare, din cauza dimensiunilor produsului sau deoarece nu poate fi oferit un serviciu de preluare pentru o anumită regiune sau țară. În acest caz, clientul trebuie să aleagă o opțiune economică pentru returnare, iar noi vom rambursa costurile returnării.
Vom trimite apoi o etichetă de transport pentru retur și vă vom furniza detalii de contact ale serviciului de livrare, pentru a aranja o zi și o oră care vă sunt convenabile pentru preluare.
Reîmpachetați produsul în siguranță și atașați eticheta de retur pe cutie. Asigurați-vă că mai întâi îndepărtați sau acoperiți codul de bare al expedierii originale.
La preluare, trebuie să primiți o confirmare de retur. Păstrați-o ca dovadă a expedierii de returnare.
În cazuri excepționale, serviciul de coletărie poate să nu ofere posibilitatea de preluare, din cauza dimensiunilor produsului sau deoarece nu poate fi oferit un serviciu de preluare pentru o anumită regiune sau țară. În acest caz, clientul trebuie să aleagă o opțiune economică pentru returnare, iar noi vom rambursa costurile returnării.
Ce este rambursabil?
Vom rambursa întotdeauna prețul întreg al obiectului, precum și costurile expediției din depozitul nostru.
Următoarele costuri nu sunt rambursabile:
Costurile pentru elementele personalizate (de ex. inscripționările).
Costul suplimentar pentru expedierea expres, în cazul în care aceasta a fost aleasă în locul livrării standard.
Costul suplimentar de numerar la livrare, dacă aceasta a fost metoda de plată aleasă.
Plătim întotdeauna pentru costurile livrării de retur de fiecare dată când un produs ajunge în stare defectuoasă sau motivul returnării este responsabilitatea noastră. În caz contrar, costurile aferente expedierii de retur sunt în sarcina clientului.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea pentru produsele care au fost utilizate în mod activ.
Următoarele costuri nu sunt rambursabile:
Costurile pentru elementele personalizate (de ex. inscripționările).
Costul suplimentar pentru expedierea expres, în cazul în care aceasta a fost aleasă în locul livrării standard.
Costul suplimentar de numerar la livrare, dacă aceasta a fost metoda de plată aleasă.
Plătim întotdeauna pentru costurile livrării de retur de fiecare dată când un produs ajunge în stare defectuoasă sau motivul returnării este responsabilitatea noastră. În caz contrar, costurile aferente expedierii de retur sunt în sarcina clientului.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea pentru produsele care au fost utilizate în mod activ.
Când îmi voi primi rambursarea pentru expedierea de retur?
Dacă trimiteți bunurile înapoi, restituirea banilor se face în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor în depozitul nostru, deși, de obicei, se face mult mai rapid. Returnarea banilor se face prin aceeași metodă de plată pe care ați ales-o pentru plata inițială. Pentru metodele de plată în care nu primim datele solicitate de la procesatorul de plăți, pentru a aranja o rambursare, vă vom contacta.
Dreptul la anulare
Pe lângă politica noastră de 100 de zile retur, aveți întotdeauna dreptul legal de anulare.
Dreptul de a anula
Ai dreptul de a anula achiziționarea unui bun, fără a fi nevoie să ne oferi un motiv, în orice moment din perioada de „răcire” de 100 de zile, începând cu a doua zi după primirea produselor. Trebuie să ne sesizezi anularea comenzii în scris, sau printr-un alt mod durabil, la adresa noastră de contact.
Consecințele anulării
Dacă ești în posesia produselor, ești obligat să le păstrezi și să ai grijă rezonabilă de ele.
Trebuie să ne trimiți înapoi bunurile la adresa noastră de contact cât mai curând posibil, odată ce ai anulat contractul.
Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă care să nu depășească costurile noastre directe de recuperare a mărfurilor, în cazul în care nu returnezi produsele, sau le returnezi pe cheltuiala noastră. În cazul unui retur, vom rambursa nu numai prețul produsului, ci și orice costuri de transport la adresa clientului. Cheltuiala pentru transportul retur la depozitul nostru este responsabilitatea clientului.
După ce ne-ai notificat că dorești să anulezi contractul, orice sumă debitată în contul nostru va fi rambursață cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de 100 zile de la anulare.
Nu vei avea nici un drept de a anula o achiziție pentru livrarea de bunuri efectuate conform specificațiilor tale sau personalizate în mod clar sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid.
Dreptul de a anula
Ai dreptul de a anula achiziționarea unui bun, fără a fi nevoie să ne oferi un motiv, în orice moment din perioada de „răcire” de 100 de zile, începând cu a doua zi după primirea produselor. Trebuie să ne sesizezi anularea comenzii în scris, sau printr-un alt mod durabil, la adresa noastră de contact.
Consecințele anulării
Dacă ești în posesia produselor, ești obligat să le păstrezi și să ai grijă rezonabilă de ele.
Trebuie să ne trimiți înapoi bunurile la adresa noastră de contact cât mai curând posibil, odată ce ai anulat contractul.
Ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă care să nu depășească costurile noastre directe de recuperare a mărfurilor, în cazul în care nu returnezi produsele, sau le returnezi pe cheltuiala noastră. În cazul unui retur, vom rambursa nu numai prețul produsului, ci și orice costuri de transport la adresa clientului. Cheltuiala pentru transportul retur la depozitul nostru este responsabilitatea clientului.
După ce ne-ai notificat că dorești să anulezi contractul, orice sumă debitată în contul nostru va fi rambursață cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de 100 zile de la anulare.
Nu vei avea nici un drept de a anula o achiziție pentru livrarea de bunuri efectuate conform specificațiilor tale sau personalizate în mod clar sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid.